10 ton äpplen.

Eller kanske inte riktigt så många äpplen var det på marken.
Men det var en hel del, blev många vändor med skottkärran efter
man krattat och "plockat" upp dom.

Hade Pysen till hjälp, eller snarare sällskap i trädgåren och
ut till "komposhögen".
Roligare när man är två ;) Även om han inte var så mkt till hjälp.

Som vanligt så fryser jag, skall gå ner om en liten stund och fixa thé.
Och jag har även mina funderingar på om jag skall krypa upp i sängen
med det och även min bok.

Vad fan skall jag läsa när den är slut då?
Sista boken, IGEN!
Vet inte riktigt om jag kommer kunna leta fram fler nu som jag inte ännu läst
och som verkar intressanta.

Pssst.. Jag vill ha Ego Woman i julklapp (Gynning).
Hmm, kommer jag få typ 3-4 st nu?

Näe man skulle ha haft tillräckligt med pengar så man kunnat köpa alla böcker man vill
ha själv, hade känts GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0