Tur man kan ladda upp med tidningar när det är lite jobb.

Idag så är det bara 3 bokade frukostar så det är tur att jag hittade ett gäng att ladda upp med.

Och näe, det blev ingen bartömning i Fide i fredags.
Efter många som sagt att det både är och inte är så ringde jag ner
till Fide och frågade.
Och det var tydligen inställt pga en 80årsfest, men fan så kul då.

Slutade iaf med förfest hos Katta och Krisse innan Katta körde mig, älsklingen, Petrina & Zandra
till Klinte där vi festade hos Chrille och jag blev lite småkär i Charlie, älsklingen tyckte vi skulle ta med honom hem.
Näe men det var faktiskt kul där, älsklingen hade tur nog också roligt.

Anna var bäst och ställde upp som skjuts hem.
Micke ringde 3 ggr utan att jag vaknade, såg det först på morgonen.
Pratade med Zandra när jag sov, knappt vid medvetande, var tvungen att höra
av mig på lördagen och kolla.

Igår så fyllde älsklingen år.
23 år!
Inte 24 som jag råkade säga hemma hos Katta och Krisse när vi förfestade.
Det fick jag höra under dagen igår.
Men jag gjorde faktiskt tårta så jag är rätt bra ändå.
Nu sitter jag här på jobbet och skall snart öppna dörrarna hit in så de 3 personer som vill
ha frukost skall få det.

Ringa Anna när jag kommit hem och se om vi hittar på ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0