Tömma baren på Fide imorn

Så snart skall jag och älsklingen bege oss mot bolaget eftersom
vi skall på bartömningen på Fide imorn.
Zandra och Petrina var här igår och frågade och både jag och älsklingen fick
våra skattepengar på kontot igår.
Så det skall vi med på, måste bara inhandla lite inför "förfesten".

Annars idag så vet jag inte, pappa ska tydligen till stan med Jesper vid två/halv tre tiden.
Igår så handlade vi lackrengöring och vax till bilen, stor skillnad !
Skall ta och fixa med det en gång till.

Ev. nerförbi Alva senare för att hämta min cykel, den har ju stått där i snart tre veckor, blir
nog dags för att hämta den.

I förrgårkväll så var vi hos Peter & Veronica och grillade, riktigt trevligt.
Blev kvar där ett bra tag.
På lördag skall dom hämta sin valp så där skall Pysen få en ny kompis.
Bra för honom och även deras valp att få lite social träning, inte så mkt men ändå
en hund att umgås med och träffa.

Näe, snart är väl älsklingen klar i duschen, så är det min tur att duscha av mig innan vi åker
mot bolaget.

Jobbar imorn 7-12, pappas morbror begravs kl. 13 så måste hem med bilen till honom.
Älsklingen skall även klippa sig vid 14, var där igår och kollade.
Tur nog så hade dom ett återbud så han fick klippa sig innan helgen.
Annars hade han fått vänta tills på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0