Och när skall man lyckas somna igen?

Fan också!
Nathalie ringde ca kvart i tolv nu om att det var en vit hund ute på vägen och skällde.
Självklart så var det Lowe som var ute och härjade.
Så fick slänga på mig kläder och gå ut och "fånga"  in honom.
Förbannad var jag också och skulle ta mig ett snack med Tedh.
Som tydligen inte var hemma.
Grannen mitt emot hade tydligen fått hämta honom förut under kvällen.

Fan vad trött jag blir på allt det här.
Skall införbi under dagen och ta mig ett snack med Tedh om det.

Pratat lite med älsklingen efter det, men han skulle försöka somna.
Behöver han som ska upp tidigt.

Får väl sitta här och slösurfa tills jag är trött igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0