Måtte inte detta gå åt helvete nu.

För då har jag verkligen slängt pengarna i sjön.
Hårfärg kostar ju en del, och jag har fortfarande dom tragiska minnena från
när jag skulle blondera mig och helt plötsligt blev gråhårig och färgade håret brunt
i ren ilska. Inte så smart !

Men den här gången ska det nog gå bra.
Fixar med det senare iaf.
Ny mascara blev det med, den förra är helt slut och lite smått gammal.
Vill inte ha ngn ögoninfektion, så det blev att köpa en ny.

Annars, kollat lite efter presenter till helgen, gick inte så bra.
Snackade lite med Anna, skall nog dit imorn tänkte jag.
Men skall snacka lite mer med Anna senare.

Näe, fan vad hungrig jag är.
Har bara käkat frukost, väldigt sen frukost iofs.
Vet inte varför, men jag vill fan ha gröt till frukost nu för tiden.
Lätt att göra iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0