Jag håller på att förvandlas till något hjärndött litet monster.

Känns som att jag snart kommer att bli dum i huvudet.
Har så sjukt tråkigt, orkar ändå inte riktigt hålla på att dra i folk.
Jag saknar min älskling så jag blir knäpp, har ju vant mig att ha honom hos mig.
5 veckor, det gör en hel del.

Har iaf städat rummet, bäddat rent sängen.
Bäddat bort älsklingens lukt:( Men det behövdes nya sängkläder.
Jag vill färga håret med, fortf blondt, men en lite mörkare nyans.
Eftersom jag är så kass på att färga hela tiden (och det är så jävla dyrt), så
blir inte kontrasten vid utväxten så enorm som när man är ljusblond.
Någon honungsnyans kanske ? Men lite små slingor ?
Näe jag vet inte, har sökt ett till jobb idag.
På BigBowl i Malmö, verkade som är kul ställe, stort med.
Så skulle man få ett sånt jobb så skulle man nog ha något att göra hela tiden.
Avskyr att sitta av tid på jobb osv, man blir uttråkad och knäpp i skallen.

Vad fan ska jag göra ikväll ?
Behöver köpa lite mer snus, kolla vilka hårfärger som finns kanske?
Så kan man ju ta sig en funderare på det och sen kolla om mamma har lust att hjälpa mig
med det, när det blir dags.
Helst nu =)

Näe, gå ner med min kaffekopp, eftersom jag städat rummet.
Får försöka hålla det rent ett par dagar iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0