Ikväll tömmer vi baren !

Yes, ikväll är det bartömning i Fide.
Jag, Johny, Petrina & Zandra skall dit.
Men först förfest hos Katta som skall köra oss dit.
Undrar hur vi kommer hem ?

Nu sitter jag iaf på jobbet, skall vara hemma till tolv igen eftersom
pappa skall till När, hans morbror begravs idag.
Känns lite konstigt faktiskt med en så nära släkting till farmor, som jag
aldrig hann träffa.

Klipptid för Johny vid två, skall införbi synsam och be dom
laga mina glasögon, har märkt att jag behöver dom mer och mer.
Märktes verkligen igårkväll när vi körde hem ifrån stan.
Var i Vibble och köpte ett x-box, så nu är älsklingen nöjd.
Bara dom 3 olika playstations kvar nu.

Näe, skall kolla vilka som checkar ut och vilka som är ankomster idag innan jag
öppnar upp för frukost.

Kommentarer
Postat av: A

Eller inte!?!?!?!?

2009-08-14 @ 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0