Gosa ner mig hos älsklingen snart.

Skall bara uppdatera lite här.
Han ligger ändå och spelar tv-spel nu.
Och han har ju fått mig att bli lite nördig med nu att spela, men det är iaf bilspel.
Får sjukt ont i handen bara, kontrolljäveln är typ för stor.

Idag så har vi varit i stan en sväng, Petrina som var vid arbetsförmedligen fick skjuts hem.
Skulle ändå till Burs för att hämta pappas faster som skulle hit på middag.
Lax blev det iaf, gott som fan !
Och mamma hade lyckats hitta ngn grej som min mage tålde med (till såsen).

Annars har jag och älsklingen spelat lite, druckit lite öl och så.

Imorn då...
Har ju sökt två jobb i Hörby nu dom senaste dagarna, skall ringa dom två imorn och
kolla hur det ligger till och att jag även kan komma dit för att presentera mig osv.
Jag vill ha ett jobb, NU !!
Fan, det är så drygt att bara gå hemma, jag vill jobba och känna att jag gör något.
Jepp, för så är det.

Näe, nu skall jag läsa Egoinas blogg.
Gillar faktiskt den..
www.egoinas.se

Sen gosa ner mig i sängen vid älsklingen och störa hans spelande, för sen vill jag se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0