Ge oss en lägenhet!

Önskar att vi kunde hitta en klok lägenhet.
Som inte hyrs ut till några överpriser.
Hittade en sida förut, stod inte så jättemkt om deras vilkor.
Slängde iväg ett sms till älsklingen, om han hade någon koll på det.
De flesta hyrorna var dessutom inte alls farliga, spec. när man jämför med
vad de andra velat ha för sina lägenheter som de ska ha hyrt ut.

Jag vill bara här ifrån nu, känns som att jag står och trampar på samma ställe.
Kommer ingenstans i livet, samtidigt som allt omkring förändras.
Jag vill kunna gå vidare, utvecklas, komma någonstans!

Behöver påbörja något nytt, lämna vissa saker bakom mig.
Det känns som att här finns det inga möjligheter, stannar jag här
så kommer jag inte utvecklas som person, det känns som att det inte är möjligt.
Pröva något nytt, lära mig livet.

Leva mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0