Fan vad jag saknar dig redan!

Saknar dig så det gör ont!

Vill bara vara med dig, du och jag, vi.
Det enda jag tänker på är dig.
Hur mkt du betyder för mig, hur sjukt jävla kär jag är i dig.
Alltid du och jag älskling.

Mmm, idag så lämnade jag älsklingen vid båten.
Det var dags för honom att åka hem, ville inte att han skulle.
Men är man tvungen så är man, och snart så kommer vi ju ses igen.
Det är det enda jag kan koncentrera mig på nu.
Att vi snart är tillsammans igen.
Kändes riktigt jobbigt när jag satte mig i bilen efter att ha gått ifrån terminalen.
Ville att du skulle komma tillbaka till bilen och följa med mig hem igen.

Efter det åkte jag hem en snabbis innan jag åkte till Zandra, satt där i nästan två timmar.
Hem sen och äta, har precis kört Zandra, Arvid och Petrina hem till Eskil.
Även pratat lite med Anna på vägen hem, hoppas allt blir bra imorn.
Men det tror jag allt.

Fan vad jag saknar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0