En ny grå och regnig dag på jobbet.

Hade hellre myst ner mig i sängen hos älsklingen.
Som fan!

Ville verkligen inte kliva upp imorse när alarmet gick 06.20.
Älsklingen fick kolla igår att jag satt rätt tid, är sjukt nojig när det gäller det.
Frukostpasset får man inte försova sig ifrån.

Igår så var vi ju vid prylboden i Burs, hittade inte vad vi letade efter.
Men bästa prylboden vi var på iaf.

Sen på kvällen var det födelsedagsfest på Hemse för Krisse.
Först skulle mamma och pappa på kräftskiva i Burs, sen till Stånga
och hämta upp Zandra, Petrina, Arvid och Kim och körde till Hemse och släppte
av dom vid Katta och Krisse, tog med mig Krisses cykel hem så jag kunde cykla
tillbaka dit, går lite fortare än att gå.

Hade faktiskt kul och det var trevligt att snacka med alla där.
Fick skjuts av Elin och Anders hem, så jag slapp gå:)
Älsklingen var bäst och fixade iordning bakistabletterna i vattnet till mig när jag kom hem.

Och nu sitter man här på jobbet, regnar rätt bra ute.
Man blir så slö av det, har iaf laddat upp med en tidning nu till frukosten.
Bara två som bokat, inte allt för livat.

Till Peter och Veronica ikväll, ska bli trevligt.
Hoppas på att vädret blir bättre bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0