En hel veckas uppehåll

Såg jag nu ja att jag har haft.
Har inte direkt haft tid över att sitta vid datan och blogga eftersom älsklingen är nere.
Nu har han varit det i en vecka, släpper aldrig hem honom igen :P

Vad har vi gjort under veckan som gått.
Ena dagen var vi inne i Visby och handlade kläder och sånt.
Fredags var det Kubb VM och på kvällen där gick vi på Fidepuben, det var faktiskt
riktigt kul.
Hanna fick en smäll när hon blev för jobbig, hade lite dåligt tålamod med hennes attityd.

Lördags så var jag jättejättebakis och mådde inte bra, frukost åt vi ute på Hemse.
Var iaf trevligt, sen en sväng förbi Jonas och co.

Fest på kvällen så Peter & Virre var fyllechaffis, eller "Pirrevitten" som jag döpte om dom till.
Festen på kvällen var inte något att hänga i julgranen så vi åkte hem och gosade i soffan ist.
Prövade även dom där bakisbrus tabletterna, mådde faktiskt inte så dåligt igår.
Kanske dom hjälpte ?

Näe, typ en kvart kvar innan jag skall öppna upp för frukosten här.
Älsklingen ligger hemma och sover, lite avis faktiskt.
Maybe minigolf i Ljugarn efter jobbet.

Grattis Krisse på födelsedagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0