Trött och ur form helt enkelt..

Förra bloggen skrev man egentligen igår.
Men inget ville funka så jag publiserar den idag istället..

Idag har man haft föreläsning mellan 8-12.
Rätt drygt jobbigt.
Efter det så gick jag upp till öster för att träffa Anna.
Gick runt lite, råkade få med mig hennes skrivblock hem men det kan jag lämna till
henne imornbitti.

Kom hem, var rätt trött..
Arvid har varit här och hämtat Audin som han och Zandra ska låna imorn.
Den är nog varm och skön att köra imorn ;)

Annars har man inte gjort så mkt, har iaf fått höra Gabriels röst.
Blir så glad och mår bra när jag får det.

Imorn så är det föreläsning 9-16.
Känner mig inte spec. peppad för det.
Men får ta och gå ändå, har ju stor hemuppgift där vi skall använda föreläsningsmaterialet.
Och seriös som jag är så får jag gå till skolan ändå.
Blir halv sju bussen för min del ?
Eller tar nog tio i sjubussen.
Den är lite mindre dryg.

Näe, ska ta och sova nu.
Först skicka ett sms till sötnosen och säga gonatt.
Nu är det bara 10(?) dagar kvar.
Och idag är det precis en månad sen vi sågs första gången, känns som det
är mkt längre tid sen.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0