"Tält, svett o bärs !"

Mmm, så skrev jag inför midsommar 2007 !
Kollade igenom Peters blogg där han hade skrivit, och en del av min kommentar bestod av orden:
"Tält, svett o bärs ".
Lyckade midsommarfirandet kan man ju konstatera i efterhand ;)
Hehe, eller inte direkt.

Sitter fortf. här hemma och har inget att göra.
Ska nog ringa till Anna och Jonas och kolla vad som händer.
Annars blir det väl sängen för min del helt enkelt misstänker jag.
Så den här tråkiga kvällen kan få ett slut.

Misstänker att det inte blir något prat med sötnosen heller.
Får helt enkelt fortsätta att sitta och sakna honom.
Men det får jag leva med helt enkelt.
Hör från honom när jag gör det.
Dessutom är det fint att få längta lite :)

Näe..Jag tyckte jag hörde ordet "Kaffe" från nedervåningen.
Bäst jag går ner och kollar ;)

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0