Skaffa kille och få barn

Det tyckte iaf Jasmine idag.
Får väl ta det som ett av dom bästa betygen man kan få när man är barnvakt.
Hon sa att jag hade så bra hand om barn och att jag borde skaffa en kille och få barn.
Och Cornelia skrek "Lika många som oss !"
Hmm..

Jag tar det positivt iaf ;)

Aja, ska ju inte förnekas att jag har sjukt bra hand om barn iaf.
Så ska kanske ta och lyda Jasmine ;)
Haha, Näe kanske inte.

Barn nu känns väl inte som en höjdare.
Men sen så, då kan jag nog klämma ut någon.
Får se om Cornelia får rätt och det kanske blir 3 ?
You never know.

Aja, allt är typ packat nu.
Är bara en tröja som ska packas ner, men den hänger på tork.
Kommer nog ihåg den imorn.
Ska iofs upp vid 5.
Men va fan, det ska nog gå.
Har precis betalat båtbiljetterna och det nu och hoppas på att dom andra pengarna kommer imorn.
Yes yes..

Så imornbitti tar man båten till Sthlm.
Skall bli kul att träffa Gabriel igen.
Hoppas man kan klämma in lillasyster på fredag med.

Just det, biocheckarna skall jag också komma ihåg.
Är också så duktig att jag skall plugga på båten och det med.
Har lite dötid när jag kommer till Sthlm, så då får man sätta sig på ett café, beställa en kaffe och plugga lite.
Datorn får inte följa med, har ingen lust att släpa på den.
Skall ju gå i affär imorn ;)
Ska bli sjukt kul, I like it.

Näe..
Fixa det sista, sen i säng !

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Serro

Har du bytt mobilnummer? Skickade ett sms till dig igår om att jag ville dricka kaffi med dig, men det har inte kommit fram! Jag har ju varit arbetslös/hemmafru i två veckor, och du kan nog inte ens ana hur m ycker en kopp kaffi, tillsammans med någon, är värd!! Kram S.

2008-10-23 @ 15:03:16
URL: http://serafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0