Så jävla negativ

Mm, vet inte varför.
Just nu känner jag mig negativ till i princip allt.
Vet inte vad jag vill med något.
Det enda jag vet är att jag vill att Fido skall komma hem nu.
Så jag kan lägga mig och mysa med honom.
Allt blir mycket bättre när jag får ha honom hos mig och höra att han spinner.
Livet känns genast mycket enklare då.

Ska egentligen ta och plugga idag.
Men jag har ingen lust.
Det enda jag gör är att gå runt och tänka på allt annat.
Och det känns bara värdelöst.
Fan vad jag vill att Fido skall komma hem.
Det räcker bara att titta på honom så mår man bättre och man känner sån kärlek.



Vill att min bebis kommer hem nu.


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0