Orka vara trevlig hela tiden

Mmm, inte alltid man är sugen på det.
Ringde nyss, fick slänga mig ner för trappen utan kryckor för att hinna svara.
Kollade på telefonen, kände inte igen nummret och i ren protest över
att jag hade fått springa utan kryckor, så lät jag helt enkelt bli att svara !
Dessutom så var det ju inte ens till mig, tror jag.
Numret kände jag iaf inte igen.

Så nästa gång ni ringer och ingen svarar, då kanske det är så
att jag sitter där med telefonen i handen och med ett elakt flin i ansiktet, men
att jag helt enkelt låter bli att svara pga att jag varit tvungen att springa ner för trappen
utan kryckor. Eller kanske helt enkelt för att jag känner för att vara lite bad.
You will never know !
Mwoahaha ;)

Ett litet badass är jag väl ändå ?

Näe, jag är sjukt uttråkad.
Vet inte vad jag skall göra.
Tjuvringa någon ?
Nääää..
Smsa till någon att det är 10 lejon, 15 elefanter & 200 ekorrar i trädgården ?
Näää..
Fylla hela datorn med porr ?
Näää..
Ta nakenbilder av mina 3 gosedjur ?
Näää..
Göra en ingående dokumentation av vänster stortå ?
Näää..

Får se vad man kommer på.
Fast nu blev jag sugen på att ta nakenbilder på gosedjuren..
Hmm, svårt val de där..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0