Mmm, så är det

Sitter hos Gabriel.
Käkar lite frukost.
Jag, Vivian & Jonas (hans kompisar) äter iaf frukost, men inte Gabriel.
Och jag som köpt bröd från Gotland, så ska han inte ha..
Jävla stil de där ;)
Hehe..

Igår så kom dom hit och vi såg på film till typ halv 4.
Mirrors, Love Guru & Harold and Kumar goes to white castle.
Så äntligen har jag fått sett den filmen. (Harold and Kumar).
Nu ska man bara se 2an, men den har jag iofs på datan.

Mmm, ska ut på stan sen allihopa.
Kan ju inte träffa lillasyster eftersom hon började idag vid 10 och slutar inte förräns 3 inatt.
Snacka om dryg ar betstid, men sen kan man ju säga att det ger ju pengar eftersom det är lördag.

Fick ju för mig att det var lördag igår.
Så vart asförvånad när jag såg att mamma var inloggad på msn på jobbet.
Jaja..
Snackade också med Anna och Zandra både igårkväll och idag.
Mmm..
Näe palla skriva mer.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0