Mkt att göra ikväll

Mm, har precis kommit hem ifrån gymet.
Är rätt trött, har varit det hela dagen.
Orkade inte kliva upp vid 5 imorse så jag tog sovmorgon till 7 för att ta den sena bussen.
Mmm, 7 på morgonen är typ sovmorgon för min del.

Blev klar i skolan tidigare så åkte hem tidigare.
Eller så klar som jag kunde bli.
Fattas en skiss typ för att bli klar.

Blev lite kortare tid på gymet idag.
I måndags var det 1 timme och 45 minuter.
Idag blev det bara 1 timme.
Blev lite styrka och samanlagt blev det 12 km cykling.
9 km kortare än i måndags, men skall ut och gå 4 km sen.
Så det får duga. Har haft lite småont i knät under dagen, men nu känns det bra.

Sms:ar med sötnosen nu, han är på väg till gymet, han är också duktig :)
Skall slänga mig i duschen nu och börja packa lite.
Måste hitta en bra väska.
Sen skall jag och Zandra förbi Pernilla.
Alla festar ikväll förutom jag och Zandra typ.
Man har ju tenta imorn innan man tar båten till Sthlm.
Jag tycker bara bättre och bättre om sthlm ;)
Konstigt va ? hehe..

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Gabriel

duktig flicka som har tränat i dag. förstår verkligen att du inte orkade gå upp så tidigt i dag fast jag sa åt dig att lägga dig tidigt i går kväll men men. tycker ändå om dig baby

2008-10-01 @ 23:04:21
URL: http:// ga66e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0