Kraftig stukning

På högerfoten.
Det är vad dom kom fram till idag efter jag varit på lasarettet.
Yupp yupp..
Fick undersöka foten och benet igen, sen halta mig upp till röntgen.
Röntgade benet, foten, höften och ryggen.
Men det visade ingenting.

Tydligen så har jag en gammal skada i foten, jag visste det !
Varje gång man gått till vårdcentralen har dom inte brytt sig, men jag hade fan rätt !
IN YOUR FACE FUCKERS !

Sen så haltade man bort till skolan, och vad märker man ?
Jo, har ingen lektion idag.
Fast det stod på mitt schema, blir så jävla trött på det.

Ska kolla msn och bdb nu med.
Sen vet jag inte riktigt vad jag skall göra.
Blir nog att linda foten för lite mer stöd.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0