Kallt och fryser, hela tiden

Mmm, är ju så sjukt kallt.
Men det är ju höst med, så man får ju räkna med det.
Jag fryser nästan hela tiden, får ha på mig hur mycket kläder som helst.
Vantar med egentligen, men att man är kall om händerna, inte så konstigt när man röker.
Men skall göra ett nytt försök att sluta imorn.
Får bara hoppas att det inte är någon buss som kör av vägen på tisdag :)
Skulle ju sluta för typ 2 veckor sen, men då körde bussen av vägen och på grund av chocken så
skrek min kropp och hjärna efter nikotin för att lugna ner mig själv.

Sov rätt bra inatt, lite småkallt, hehe.
Sen så saknade jag sötnosen när jag vaknade.
Hade ju varit mycket bättre om han låg där brevid i sängen när man vaknade.
Dessutom är han så varm att han kan värma en :)

Skall höra av mig till Mattias och se om han har tid över för en, för en gångs skull ?
Hehe, inte alls en pik ;)
Eller kanske kolla vad Peter & Veronica gör.
Om dom orkar ses en liten stund.

Blir ju att träffa Zandra en liten stund, hon ska ju lämna bilen.
Kanske få henne att noppa mina ögonbryn ;)

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0