Jävla osis !

Yes, såg ju precis kommentaren från Serafia.
Så det hade jag ju missat helt, var ju synd faktiskt !
Men inte så mkt att göra åt, får hoppas ett nytt tillfälle dyker upp då.
Mm, kom hem till ön igårkväll igen då, har varit i Sthlm sen i torsdags.

Mm, vad har man gjort i Sthlmd då ?
Inte så överdrivet mkt faktiskt.
Mötte Gabriel vid Gullmars sen så gick vi runt lite och så, sen hem till honom.
Gjorde inte så mkt annars på torsdagen, gick och handlade, jag trampade i ngn
lerig sörja..med mina VITA "fina" skor.
Blev inte spec. glad över det.
På fredagen så åkte vi ut till Bromma, finns en jättestor djuraffär där.
Köpte presenter till Pysen eftersom han blev 1 i torsdags.
Stor kille nu.
Sen åkte vi till Alvik, Gabriel skulle hem med sina nya fiskar och jag skulle möta Hanna på centralen.

Jag och Hanna åkte till medis och käkade sen hem till henne en stund.
Efter det åkte vi till Odenplan eftersom hon skulle jobba.
Sen stack jag till hötorget och träffade Gabriel, Jonas, Vivian, Jonas kusin och en annan tjej som gått i Gabriel och Vivians klass ?
Dom hade iaf käkat ute, jag var inte med eftersom jag tidigare käkat med Hanna.
Vi gick iaf bort till bion, såg "Låt den rätta komma in".
Den var faktiskt bra, spec. med tanke på att det var en svensk film.
(Brukar inte gilla svensk film annars, känns så b-aktiga på något sätt).

Efter filmen åkte Jonas & Vivian före hem till Gabriel medans han och jag åkte
till Odenplan, skulle prata lite med Hanna.
Sen hem till Gabriel, vi skulle se på film vi 4 men det slöt med att vi gick och la oss och den som ville
se filmen kunde göra det.
Jag somnade iaf fort, var sjukt trött.

Vaknade mkt tidigare än dom andra.
(Som vanligt).
Så jag gjorde iordning lite kaffe, satte mig på balkongen och ringde till Annika och snackade med henne.

Sen så hände det inte spec. mkt.
Stack till Farsta och gick runt där i typ 1,5 timme.
Letade efter en bok, kunde inte hitta den.
Sen så stack jag in till centralen för att möta Hanna.
Shoppade lite, köpte en skitsnygg klänning och Hanna köpte strumpor ;)

Sen så stack vi till centralstationen och käkade lite sen stack Hanna och jag gick och väntade på
båtbussen.

Blåste lite på sjön, som vanligt när jag ska åka båt.

Kom iaf hem till ön 23.20.
Pysen blev iaf jätteglad av att se en.

Han fick sina presenter när vi kom hem, dom var poppis.
Sen direkt i säng.
Slocknade fort.

Och nu, som vanligt, så gör jag inte något klokt.
Yeey, för att va hemma.
Hehe..

Näe, se en film kanske ?
Mm, märks hur det blir.

Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0