Jag vill ha fredag

Mmm, det vill jag.
Har varit ute på hemse en sväng.
Först förbi Pernilla, där var det förfest, var inte där så länge..
Snackade och sa hej typ.
Sen vidare ut på torget där Anna och Jonas var, sen hem till Jonas.

Blev en martinigrogg.
Var rätt god den, så klagar inte.
Har fått gått hem i världens spöregn, inte så skitkul direkt.
Lagt kläderna i torktummlaren så väntar på att det ska bli klart.
Håller på och packar till imorn.

Lär bli helt galen mellan torsdagskvällen och fredagseftermiddagen.
Men antar att jag får leva med det.

Fan, det är inte lätt att packa, vet ju knappt vad jag ska packa ner.
Men men.. Märks va jag missat när jag kommit hem till sötnosen.

Näe, orkar inte skriva mkt mer nu..
Tenta imorn, jag längtar inte.

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Gabriel

hehe inte bra att dricka efter man har tränat och när man ska ha tenta i morgon baby ler. aaa torsdagen kommer bli jobbig ju av veta av att du är i Stockholm och jag inte kan kyssa dig synd om mig ju

2008-10-01 @ 23:05:50
URL: http://ga66e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0