Jag vill ha en tidsmaskin

Tänk hur enkelt det hade varit.
Åkt tillbaka i tiden och fixat allt som har gått fel.
Kanske inte skulle vara samma människa som jag är nu då, men säkert en lyckligare.
Och det känns inte helt fel ärligt talat.

Nu är det helg, som vanligt så vet jag inte vad jag skall göra.


Som vanligt så vet jag inte vad jag VILL göra..

Som vanligt så vet jag inte hur jag skall göra..


Tänk om livet vore lättare, hur skönt skulle inte det vara ?

Så mycket som bara blir fel hela tiden, hur fan ska man göra för att fixa dom felen ?
Man försöker ju göra rätt, varför blir det bara fel för då ?

Eller kanske ha en spåkula där man kan se framtiden, så man vet hur saker blir.
Så man vet hur man skall göra.
Vilka människor som behandlar en bra och vilka som behandlar en dåligt.
Så man vet vilka man kan lita på, så man slipper bli sårad.
Så man slipper bli rädd för nya människor i framtiden.

Övet o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0