Jag skyller ALLT på den sista fishermanshotten !

Yes, igår så festade man lite vid Peter & Veronica.
Var ju trevligt.
Mattias kom förbi, sen stack han och Peter.
Mattias var inte där så länge, sen kom Jonas förbi.

Blev jättedålig på slutet och det skyller jag på den sista fisherman shotten.
För efter den så slog det till ordentligt i skallen.

Vaknade imorse i soffan, omänskligt bakfull.
Vågade knappt röra på mig.

Idag har dagen gått ut på att bli mänsklig igen.
Tog ett par timmar innan man gick hem från Peter & Veronica.
Fick ju vänta tills man mådde tillräckligt bra för att gå hemåt.
Skönt att gå i den friska luften iaf.

Försökt äta lite idag, gick inte så jättebra.
Orkade helt enkelt inte och mådde bara illa av maten.
Synd, för jag var egentligen hungrig.

Så har bara vilat, försökt äta, duschat och lite sånt.
Mmm.. Imorn är det föreläsning kl. 8.
Jag längtar inte.
Har inte stor lust att kliva upp 5 och ännu mindre lust att behöva åka buss in till stan och hem.
Men vad ska jag göra då ?

Näe, skicka ett sms till sötnosen och kolla vad han gör.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0