Jag har sååå tråkigt !

Mmm, sitter här hemma och tar det lugnt.
Finns inget att göra, förutom att städa.
Men hur kul är det ?
Fast jag börjar bli så pass uttråkad att jag funderar på att städa.
Så alla som känner mig kan ju tänka sig hur tråkigt jag har.

Har precis sms:at lite med sötnosen.
Han är duktig och är i skolan.
Drömde om honom i natt.
Kommer inte ihåg allt bara.
Men det jag kom ihåg klagar jag inte på, förutom att det var just en dröm.
Men hur som haver barnen kär.
What to do ?

Är ledig tills på tisdag, finns det någon som vill leka med mig ?
Bara en stund iaf ?
Funderar på att tvinga hit Mattias, var ett tag sen man umgicks med honom.
Mmm.. Sen så är jag rätt festsugen med..
Men sånt lär jag ju kunna glömma !

Föreläsning ikväll.
Tror jag skall gå på den.
Om jag kan köra bil in, helvete heller att jag åker buss !

Näe, skulle kanske ta o käka frukost.
Men det finns inte något hemma som jag känner mig spec. sugen på.

Shit, det här känns som en negativ dag.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0