Ikväll händer det faktiskt något

Tur att Nathalie är på Gotland ;)
Yes, så ikväll skall vi på Irländsk afton på Café&Bar.
Skall bli riktigt nice.
Så håller på och gör mig iordning, frågan är vad man skall ha för kläder.
Kommer väl på det efter ha rotat igenom byrån 67 gånger.

Har ju knappt några kläder, eller egentligen så har jag det.
Men det är vanliga t-shirts och sånt, inte så mkt som är snyggt.
Ibland är det ju kul att kunna känna sig lite snyggt klädd.
Snygg känner jag mig alltid, förutom när jag är sjuk då ;)

Aja, Nathalie kommer när hon har gjort sig iordning.
Själv ska man föna håret, sminka sig och klä på sig.

Får ta och sätta igång så man är klar någon gång.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0