Hejja mig ?

Mmm, sitter här med min tenta.
Är två timmar kvar tills den skall vara inlämnad.
Har gjort 3 av 4 uppgifter.
Hoppas dom är rätt, för jag vill INTE ALDRIG NÅGONSIN göra om den !
Inte för att den är svår, det är den.
Men utan för att den är så sjuuuukt tråkig !

Jag vill bara göra allt annat än skriva den.
T.o.m när jag fick rensa avloppen på jobbet i somras hade jag roligare/trevligare.

Aja, får väl helt enkelt tänka att det kommer gå bra och att det bästa av allt är att
ikväll kommer jag till Sthlm och imorn så kommer jag få träffa min sötnos.
Kommer blir galen ikväll av att veta att vi båda är i sthlm men jag måste vänta sjukt många timmar innan jag får pussa på honom. Jag får väl helt enkelt bita ihop och överleva.

Jag överlevde ju t.o,m imorse när jag höll på att bli påkörd av en biljävel.
Men jag höll mig lugnt, jag varken skrek, spottade eller slängde något efter bilen.
Självkontroll ?

Träffade också min gamla lärare när jag väntade på bussen.
Han och en till hade festat på Hemse, precis som alla andra (förutom jag !)
Och sovit på en soffa på folkan, haha..
Men sen är han som han är.
Idag kände han iaf igen en, det gjorde han inte sist utan kollade på mig som om
jag var dum i huvudet (tyst sötnos) när jag hälsade.

Näe, ska ta och sätta igång och skriva.
Har fått i mig en kaffe, en macka & 2 cigg.
Så jag skall överleva det här.

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Gabriel

okej jag ska va tyst ler

2008-10-02 @ 15:04:31
URL: http://ga66e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0