Har varit på roligare föreläsningar.

Mm, har precis kommit hem från en föreläsning inne i stan.
Jag höll på att somna rätt fort, så började tänka på sötnosen och skicka sms med honom istället.
Är rätt bra trött nu med.
Egentligen så var väl föreläsningen rätt intressant, men han som föreläste var såå sjukt tråkig.
Bara maaaalde på i en uniton stämma.
Skall jag sitta länge och lyssna så måste mitt intresse verkligen bli fångat, och det blev det inte.

Men men..
Körde förbi drive-in på max.
Var vrålhungrig så köpte en maxbox :P
Bästa av allt var att det var scooby doo-leksak :P
Har inte käkat hamburgar på kanske 8 månader ?
Tycker ju nyttig mat är sjukt mkt godare än onyttig mat, men jävlar va gott det var !
Fick i mig den lilla(?) hamburgaren och lite strips..
Sen proppmätt och tack för mig.
Hundarna fick de sista av stripsen nu när jag kom hem.

Näe en kopp kaffe och en cigg..
(Jag vet att jag skulle sluta röka i måndags, men efter olyckan så skrek min kropp & hjärna efter en cigg så jag skulle kunna lugna ner mig lite iaf, så det sket sig..Så det blir uppskjutet till imorn ! Lite förståelse får ni ju ha...)

Näe...
Kaffe & cigg var det..
Sen slänga sig i sängen.
Seriöst, jag har världens skönaste säng.
Jag har legat i hur många sängar som helst (tolka de hur fan ni vill)
och ingen säng har varit i närheten av min säng i skönhet.
Skulle iofs vilja ha en större säng.
Men bara om den är lika skön som den jag har nu är :P

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0