Har nog världens bästa veckarklocka

Pysen heter han.
Mmm, vaknade till förut av att någon plingade på dörren och Pysen fick typ
psykbryt och sprang runt och skällde som en dåre.
Det var den sömnen det.

Inatt så sov man sådär, telefonen ringde precis när jag skulle somna.
Personen presenterade sig som Arthur, det går ju inte att göra så.
Man känner ju bara till personen som ena halvan i Ika & Arte..
Då kan man ju inte presentera sig som Arthur, det fattar väl alla ?

Idag vet jag inte riktigt vad som händer.
Tänkt träffa Anna & Jonas iaf.
Så mkt mer vet jag inte.
Kanske plocka undan lite på rummet, men bara kanske ;)

Näe..
Jag vill ha mer kaffe..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0