Hämtat ut min första tenta !

Yes, det har jag gjort idag !
Men det återkommer jag till.
Vaknade imorse, råkade somna om, och då var det 20 minuter kvar tills bussen skulle gå.
Så bestämde mig för att sova en timme till och ta nästa buss.
Men det slöt med att jag åkte bil in med pappa för han skulle också till stan.
Märkte vem jag fått mitt snabba bilkörande ifrån iaf.

Kom i tid, hade föreläsning mellan 9-12.
Arkitekturhistoria.
Sen mellan 13-16 var det byggnadsuppmätning.
Men kunde inte göra något, fattades lite och så har jag lyckas städa undan mina skisser.
Så pratade bara lite med läraren om vad som skulle göras.
Sen gick jag upp på Öster och mötte Anna på Åhlen´s.

Sen bussen, väntade, kallt som fan var det.
Bestämde mig för att hoppa av i Stånga och hälsa på Zandra.
Petrina var också där.
Så hon hjälpte mig att noppa ögonbrynen.
Sen kom Katta med, det var trevligt det med.

Missade bussen hem, men tur nog va pappa i Garda så han plockade upp mig längst vägen.

Så nu sitter jag här och på msn.
Pratar med Gabriel och Rille, visar även prov på mitt dåliga minne.

Jo, jag hämtade ju ut min tenta i Arkitekturtermer som jag gjorde samma dag som jag åkte till Gabriel sist, typ 3 veckor sen.
Var orolig att jag skulle behöva göra om den, men icke !
För jag fick fan godkännt !
Det kändes sjukt bra.
Och pepp inför senare tentor.
Yeeess..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0