Hälsat på Kevin

Mmm, är väl det man gjort idag.
Zandra har sålt Kevin så vi var där idag och fixade det sista med kontraktet och så.
Hittade ju lätt dit..Tur man är så grym ;)

Han är ju en liten tjockis :P
Men det fanns gott om gräs, så det är inte så konstigt.
Han är ju en shettis dessutom.

Annars har jag hjälpt Zandra att hitta vandrarhem, bokat båtbiljett och tågbiljett till henne.
Även lånat ut min "fina" bil till henne som hon ska låna imorn.
Så får tillbaka den imorn.
Får gå och hämta min cykel imorn med tror jag.

Lika uttråkad är man som vanligt, händer ju typ aldrig något.
Det är drygt tycker jag, faktiskt !
Sen så är det kallt.

Mamma är ju snäll som grisar ner på mitt rum.

Kom två hundar och la sig hos min imorse.
Pysen hoppade upp i sängen och la sig brevid mig.
Han tycker ju att han ska ligga brevid mig i sängen.
Märkte inte att Allfåns också hade kommit och lagt sig på Pysens täcke på golvet vid sängen.
Men hörde att det var någon som snarkade högt, så när jag kollade ner så låg ju han där.

Jaou jaou..
Kolla om Annika svarat kanske  ?

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0