Fan va det skall vara svårt att hitta vissa saker.

Mmm..Så är det.
Inte det lättaste att komma på vad man vill, men ibland är det ännu svårare att hitta det man vill.
Det märker jag nu.
Har suttit och letat ett bra tag nu men känner att jag har inte hittat något som är tillräckligt bra.
(Perfekt).

Men men, får fortsätta leta och fortsätta tänka så kanske det släpper till slut.
Mmm, ska nog halta mig ut med hundarna snart tror jag.
Suck suck typ känns det som.
Men inte så mkt att göra åt.
Ska nog ta och städa lite med.

Har varit nere i hos extramamma Käthy med Zandra förut.
Varit hemma i typ 2 timmar nu..
Hunnit äta och så.

Är rätt så bra uttråkad men det finns ju inget att göra.
Ingen som vill leka med en ju.
Hmm, inte lätt det där alltid.

Näe, ska kolla lite mer sen fixa annat.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0