Ett monster

Med pms !
Det är jag just nu.
Har världens cravings efter godis, så ni kan ju gissa vilken tid på månaden det är !
Har varit nere och letat efter mitt godis som jag hade lagt undan tills sånna här tillfällen,
det var borta !
Så har skrikit lite och svurit en hel del och betett mig galen.

Nu är iaf mamma och lillebror i affären för att handla.
Bl.a lite godis till mig.
Äter inte mkt godis, men lite måste jag få i mig nu.
Annars slår jag väl till ngn på föreläsningen med kryckorna.

men mitt godisbehov är väl stillat om kanske 30 minuter.
Hoppas jag.
Har dammsugit lilla och stora hallen så gott jag kunnat.
Inte så superenkelt när man hoppar runt på ett ben.

Men hur som haver barnen kär, det gick till slut.
Ska ta och klä på mig nu.

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0