Det är ibland uppenbart när jag är uttråkad

Mmm, jag blir huslig då.
Antingen städar jag, lagar mat eller ställer mig i 2-3 timmar och bakar.

Just nu bakar jag.
Eller väntar på att kladdkakan skall bli klart, är den när som helst.
Och om en halvtimme är pajdegen i kylen klar.
Så då skall man fixa det.

Så pajen är väl klar om 2 timmar kanske ?

Men sånt är kul, och man slipper tänka på annat.
Imorn kanske man städar ?
Det behövs..
(Hoppas mamma inte läser det här, då lär hon vara på mig om att städa. Har ju kanske inte lust imorn ?)

Aja, how ever..
Skall ställa ner i diskmaskinen sen, om jag inte lyckas få lillebror till att göra det.
(Lyckades få honom att plocka ur diskmaskinen iaf)¨

Visst fan, måste ta och tvätta lite kläder med,
Byta sängkläder också..
Är lite småfix som måste göras..

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0