Så jävla dryg dag..

Jo.. Skulle på möte vid AF idag vid ett, och bussarna går ju skitbra så va tvungen att ta bussen halv elva.. Mmm.. Kunde ju jag tro.. Jag försov mig och hade kunnat kasta mig iväg och hunnit med bussen, men de kunde jag ju inte pga hundarna som va tvungna att få komma ut.. Så jag tog 10;an.. Gotlands drygaste busstur iaf ! Den gick 11.50.. Och jag skulle komma försent.. Och självklart varje gång så står bussen still i klinte i typ 10 minuter.. DRYGA BUSSJÄVEL ! typ.. Näe men de är grymt frustrerande.. Och den va så seg efter den hade stannat och skulle starta från varje hållplats så flera gånger kände jag så grymt starkt för att bara skrika rätt ut "MEN KÖR DÅ FÖR FAN !!"  Så jag kände absolut av stressen.. Och jag kom 10 minuter för sent.. Men de verkade inte göra så mkt.. Fick skriva på pappret att jag ville va med, sen fick vi gå hem igen.. Mmm.. Kändes ju skitstabilt att åka in till stan o åka buss i över två timmar för att sitta där en kvart..

Aja.. Va händer ikväll då ?!
Inte ett skit !?
YEEEEEEAY !

Hmm..man skulle kanske ut en sväng på trappan..
Kanske kolla om de e ngn bra film ikväll så man kan slå ihjäl lite trist dö-tid ändå..

Räkna inte med ett till inlägg idag.. Risken finns bara om jag har så tråkigt att de står mellan att skriva en till blogg eller köra ut huvudet genom fönsterrutan...


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0