Nu är proven över..

..ÄNTLIGEN !
Så jävla gött o slippa bry sig nåe mer om dom nu.. yeo yeo.. Får väl hoppas på att man fixar G iaf..
Annars idag så har jag cyklat hem i spöregn typ.. Tunga och hårda vattendroppar som hade bestämt sig för att knocka mig i pannan.. Och fan va kallt det var ! Var så kallt att de gjorde ont...
Och självklart så kom de en massa bilar i korsningen med på vägen hem, så jag va tvungen att stanna o kliva av cyklen.. Har inte så bra balans att jag kan sitta på cykeln när den står still.. Så sadeln blev blöt = jag blev blöt på röven.. Åååh vilken underbar känsla ! Eller inte alls.. jaja..

Imorn är man ledig.. NICE !
Sen på måndag är de konferens.. Tisdag sista konferenslektionen.. Sen är jag ledig fram till 14e april..-

Ah, just fan.. Kom just på att jag skall till AF imorn.. Undrar om de va kl. 10 lr 13.. Jag hoppas på 13... i såfall är de sovmorgon.. LOVLEY MF ! ;)

Jaou jaou.. Så sitter man här då.. i sin ensamhet me två stjärtiga hundar bakom mig som ligger och sover..

Har sökt sommarjobb på systembolaget nu ikväll med.. Yeo.. Hade vart nice.. Och nära :P
Undrar om man har personlarabatt ;) höhö..
Inte för att man handlar direkt mkt och ofta nu för tiden.. dessa nyktra tider.. med undantag.. men lite nyfiken e man väl..

Aja, nu har man skrivit en del..
Hade suttit fint me en kopp kaffe men jag är ändå inte riktigt sugen på de..
Så jag skiter väl i det..
Undrar om de e nåe bra på tv ikväll..
Inte för att jag tror det...
ELLER, VÄNTA !
Klockan är snart åtta.. och de vet väl ändå alla vad det betyder ;););)

HELL YEAH !!


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0