Nu är det slut

på den här dagen..
Det har varit en helt okej dag.. Var lite småorolig över hur man skulle må, men man va ju rätt behagligt bakfull.. Favorit i repris dagen efter Hela Hallen hoppas man på då..
Va ute me Pysen i eftermiddags.. Lr typ straxt efter 18.. Gick o mötte Peter & Virre som skulle hämta bilen..
Sen tog man de lugnt till 20.00
Då var det Singing Bee.. Peter Rumpa va ju med, så då va man tvungen o kolla..
Peter kom 2a.. Bra de..

Imorn blir de o kliva upp tidigt..Imorn är det också konferens.. Den slutar 18.45 Bussen går hem 21.00 ... Den innan går 18.40... Känns rätt drygt tycker jag.. Men vi ska ju fixa iordning efter, men de känns som att de kommer gå på en pisskvart så man får sitta i stan i två timmar och vänta på bussen..Och det ÄR DRYGT ! Men aja.. Shit the same..
Är bara skola imorn & tisdag.. Sen är man ledig i typ 3,5 veckor.. NICE !

Imorse va jag duktig.. Gick ut me Pysen 05.55 typ.. Han hade ingen lust att sova längre fast jag tyckte det, så det blev att gå ut med honom, men sen gick jag o la mig ett tag igen.. Har sovit grymt bra inatt...

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0