Lediga dagen ..

Mm.. Började ju med att Pysen ville ut o kissa klockan 6.. Så de fick han.. Sen tog jag och sov en stund till..
Zandra-Dee har varit här ett tag me, snacka o drack kaffe.. (precis som alla andra gånger vi ses typ..hehe)
Annars har man bara tagit de jävligt lugnt.. Gött som fan de..

Så har de snöat en del med, och snö de tycker Pysen är kul.. Så han va väl rätt glad över det..
Pysen har också skällt på en bild på en hund som va på tv;n.. Mmm.. Knorrbollen Pysen de..

Lär inte sitta uppe hela natten heller.. är rätt trött.. Men funderar på att ta en liten sväng me Pysen, men känner mig inte spec. sugen på de.. Så får se om jag ändrar mig sen, fast de känns inte som att de finns ngn större risk för de..
Yeo yeo..
Näe de får väl räcka me de här, e inte så mkt o skriva ..

JO ! Läste Aftonbladet.. Bröderna Schulman har blivit kickade från sin blogg på vf.. SÅ JÄVLA BRA ! Haha.. Är så trött på dom nördarna att de finns inte.. SÅ GÖTT ! Mmm.. Kände hur jävla glad man blev och världens leedne spred sig över ansiktet..

In your face MF !

Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0