Jo men visst, Ull-Britt !

Mmm..
Sitter här o känner mig smått grinig och irriterad..
Imorn börjar skolan igen.. Jag vill inte !
Upp klockan 5... Fixar jag det, då är det ett under..
Hmm..
Nästa helg så skall päronen till Sthlm o kolla på när syster o hennes band spelar i Musik Direkt.
Va fan ska man göra då ?
Är väl inte direkt allt för sugen på att sitta hemma själv heller..
Och inte kan man dra någonstans heller pga djuren..
Fido va iaf söt igår, han busade till ordentligt.. Det är skitsällan det händer så när
de väl gör det är de jättekul o se :P
Först var han på gardinerna.. Sen gav jag honom hans leksak med kattmynta i om han fick i julklapp..
Och den va tydligen skitrolig/intressant..
Nu är de inte heller många dagar kvar som han ska ha sin ögonsalva..
Tror han kommer tycka de e skitskönt, han är inte spec. glad över att behöva ta den...

Aja..
Blev lite skrivet..
Så..

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

tråkigt med skola :S

2008-03-02 @ 11:04:59
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0