Jag är trött på min hjärna

Ibland verkar den strejka.. Och det kan jag väl gå med på.. Men när den funkar så funkar inte den som jag vill.. Den tänker konstiga saker. Både i vaket tillstånd och i sömnen.. Det är rätt dumt.. Och bara knasiga saker.. Säger inte att det är dåliga saker, med de e knasigt..
Och inte vill den funka när de behövs..
Hade prov idag och jag kan faktiskt säga att jag har pluggat mkt utan att ljuga.. Provet va dummt tyckte jag med..
Men jag kollade iaf hur många poäng som behövdes för G sen räkna jag hur mkt poäng frågorna jag kunde va värda.. Och det gick rätt jämnt ut.. Så får väl hoppas jag räknade rätt och hade rätt, då har man ett G iaf..

Och får väl ha med en rättelse från förra bloggen.. Annars kommer bara Jonas hit och luktar Pysen i rumpan och springer runt och kissar på alla träd i trädgården..
Han hade faktiskt kanel på en utkavlad bulldeg.. Och han åt deg.. OCH han la bullarna på plats i formarna..

BRAVO JONAS ! Nu får ni klappa händerna åt Jonas.. lr ngt sånt..


Imorn är man ledig.. Jonas dilla om att han och Anna kanske skulle droppa förbi.. Får se om man blir tvungen att tvångsbrygga en massa kaffe.. Jag måste plugga lite med.. Ska få ihop broschyren.. Skall få en grej till den av en i klassen sen ska jag maila de färdiga till en annan i klassen, eftersom mitt bläck i skrivaren är slut..

Och nu gnäller tanten där nere (som vanligt)
Näe kan passa på o ta ett par bloss när jag ändå är nere..
Och en pisspaus skulle nog sitta fint de me..


Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0