Helgen då..

I Lördags så va mor och far och lillebror borta..
Så Jonas var här och höll mig sällskap..
Vi såg på tv, käka silltallrik, käka popcorn, drack påskmust och vin..
Det va skojsigt..
Igårkväll va man vid Virre & Peter i deras lägenhet.. Första gången man var där..
Vi såg på film och tjöta lite..
Va ju helt okej lägenhet.. Så skulle jag kunna bo, men jag e iofs ensam med en hund..
Så de e ju inte riktigt samma sak me två personer och två katter.. Men yeo yeo..

Idag så ska vi iväg till Burs.. Ska åka vid två så de e ett litet tag till..

Imorn så ska jag o Virre på bolaget inför hela hallen.. Jag skall också boka tid vid frissan & så ska jag ringa och avboka min tatueringstid.. Mmm.. Så e´re..

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Maria

God Morgon! Hoppas du får en underbar dag!
Jag har förresten startat två nya tävlingar i bloggen!

2008-03-24 @ 11:42:52
URL: http://mariapettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0