Håll-igång Helgen

Det har inte varit många lugna stunder i helgen..
I fredags under dagen var Jonas här och vi drack kaffe o spela poker, men efter ngn timme tröttnade jag och körde med mörka kort så de skulle gå lite snabbare..
Sen mötte vi Anna på hemse o vi gick på bolaget.
Sen hem till mig.. Vi käkade rulle och drack vin och den nya x-cidern.. Den va god..
Sen drack vi mer vin.. Efter en flaska tyckte Anna de va en bra idé att sova på golvet i tv-rummet ;)
Nöten va faktiskt också med..

Blev inte så sent..

På lördagen shoppade jag och Anna.. MAT !
Så cyklade vi förbi Jonas på hemvägen och plockade med honom hem...
Så gjorde vi potatis och purjolöksoppa..
Sen så bakade vi bullar.. Eller jag bakade och Anna och Jonas slogs om att hälla pärlsockret på bullarna..

På kvällen så gjorde vi pasta och köttfärssås..
Vi såg på Andra Chansen.. Lite bad att Björn inte var med..men aja..
Bra också att Carola & Andreas inte gick vidare.. Jag tyckte deras låt va rövtrist... Minns inte ens melodin.. Men.. så är de...Och vi drack vin den kvällen med.. Och vi spelade poker.. Peter kom förbi för Virre va på firmafest..
Kvällen/Natten avslutades med en film.. mean machine.. Den var bra.. Undrar vart dom fick filmen "Benknäckar gänget" ifrån ? ;);)

Igår va vi mest trötta..
Jonas & Elisa kom förbi också..
Sen åkte Anna hem.. Hennes pappa och pastakokerskan kom och hämtade henne..
Efter det så gick Jonas & Elisa också hem och jag forts. plugga..

sicken helg
sicken helg..

Sov en stund på morgonen med.. Missade bussen (tack pysen).. Det var en konstig dröm, men den va rätt trevlig ändå.. Mwoaha.. Kan ju alla försöka lista ut va jag drömde..

Över o ut

Kommentarer
Postat av: Jonas

ehum? Jag kanelade en deg också. och la bullarna på plats i sina former. Och en sak till, jag åt DEEEEEEEEEEEEEEG!

2008-03-11 @ 07:21:49
URL: http://floffrickard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0