Så jävla trött..

På Pysens dumheter, på Allfåns fånigheter och mammas jävla tuggummin !
Idag har varit som vanligt, minns inte att jag gjort ngt som jag inte gör varje dag..
Har äntligen fått busskorts-pengarna nu, köpte busskort redan i fredags av dom andra pengarna.. Så de va bra att jag fått dom nu.. Så är jag inte helt jävla luspank.. Bara luspank..hehe.. Näe men lite pengar har man väl, men Pysen ska ännu vaccineras.. Och hos vetrinären här på Hemse är de dyrt, dyrt, DYRT !

Jaja..

Har lite funderingar på helgen med.. Alkoholfria tankar alltså.. Men de lär väl inte bli på fredag direkt.. Lr beror väl på vilka jag ska kolla med.. men jag vet att de e en grej på fredag.. och lördag känns också stabilare.. Jojo..

Va ska man göra imorn då ?
Vet inte ännu.. Förutom de vanliga då..

Onsdag ska jag till stan.. AF.. Funderar på om jag tänkt söka till D.G o ska jag de så kanske jag ska knipa käft, annars då behöver jag ju inte de...

Yeye..

Över o ut


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du också till Robin ?? : )

2008-01-29 @ 15:01:33
Postat av: Pernilla

Glömde ju skriva mitt namn där uppe :P

2008-01-29 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0