Leversnittar, hundpiss & skrotnisse

Idag har man väl inte gjort så överdrivet mkt direkt.. Som vanligt..
Det är mkt som blir "Som vanligt" här.. Hmm.. Snacka om att de inte händer mkt spännande nu för tiden.. Kommer ihåg för bara ngt år sen.. Då var det håll i gång hela tiden.. Börjar väl bli gammal ? Näe, bara folk som blivit tråkiga.. hehe.. Jaja..

Idag som sagt..
Pysen väckte mig ganska tidigt, så de blev o gå ut.. Men jag gick o la mig en stund igen..
Sen har jag sett på tv.. busat me Pysen, lr de e väl Pysen som busat me mig.. Funderar också starkt på att döpa om honom till "Pissen" men aja..

Har suttit vid datan lite med.. Funderat på att skriva en blogg me.. Men de har inte blivit av förräns nu..
Cyklade ut på Hemse me, snorhalt ute..

I veckan ska man också till AF, destination gotland har ngt rekryteringsmöte.. Jag, Zandra & Jonas ska tydligen dit samtigt.. de e ju trevligt..

Imorn har jag tänkt att Pysen ska vaccineras med..

Aja.. Ska ner o hämta honom nu..
Päronen ska sova..


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Anna

HAhahahahahhaha, PISSEN! KLOCKRENT!

2008-01-27 @ 23:38:14
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0