Jaha ja.. Ont i mitt knä AB

Måste ha legat ngt felfuckat inatt när jag har sovit för jag har så grymt ont i mitt knä, går knappt o röra och hurts like hell när jag går... Och de måste jag ju, går inte att sitta still, för då kan de hamna kiss på golvet.. Inte mitt alltså, Pysens kiss.. För han kan inte öppna dörren och han kan inte gå ner för trappan heller, den lilla fulingen.. Han är lite ful den där Pysen... :P

Jaha..Igår va jag inne i stan och vände typ.. De va ju jävligt givande ;) haha.. Lr jag gav ju så jag var givande ;) mwuähähähä... Aja.. skitsamma..

Btw.. Jävla knä..Mmm ! Så de så ! Auuuuhhh..

Wtf !
Trött.. Grining.. Jag vill ha kaffe !! Men thé skulle ju kunna funka.. Men kaffe är ändå bäst..  Jag lär bli en sån som inte har mkt av vanliga grejer men typ 359410 olika kaffemaskiner... Lr njae.. Kanske 2 olika ? En normal och en tjottafräsig kaffemaskin.. Är ju typ en normal i dm tjottafräsiga, men de funkar liksom inte.. De ska va både och.. Annars är de ju inge kul..

En annan sak...
Mina bloggar är rätt fula i huvudet.. Va fan skriver jag om egentligen ? Bara massa skit o klag på allt. De här är ingen "vanlig" lr "normal" blogg.. De här är min spy-ur-mig-all-jävla-skit-jag-stör-mig-på-blogg...
Fast hade jag hetat Schulman så hade de ju varit en  vanlig oc normal blogg.. ! Mwoahaha.. In your face schulmans.. Gissa vilka jag inte riktigt tycker om.. :P Och Petter har ju också hamnat där.. Men han är en liten tönt.. Alla sånna där fjantar..En annan sån där s.k "rappare" jag stör mig på (typ hatar funkar också) de e Dogge.. Cykel på köpet sell-outen ! Tss.. Jävla tjuv de e han också..Han snodde min penna !! (Det går inte att låna ut pennor till sånna där, man får inte tillbaka dom)

Näe nu ska pysen kissas o mitt knä ska sväras över..


Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0