Gott nytt jävla år !

Kan inte beskriva det på något annat sätt..

Under 12slaget och dagarna som hunnit gå av 2008 så har mina flesta tankar gått till Elin och hennes familj.
Tidigt på kvällen omkom hennes lillebror oliver, han blev 16 år.
Jag är otroligt ledsen för deras skull. Man vet inte riktigt vad man skall säga, sånt här ska inte hända !
Mina tankar finns hos dom..
Vila I Frid Oliver
Det är aldrig rättvist när någon så ung rycks ifrån sin familj och sina vänner..


Hörde om olyckan redan runt 19.30tiden men det var ingen som visste vad som hänt, först straxt innan tolvslaget så ringde Hanna och berättade vad som hade hänt. Det verkligen brast inom mig och jag blev så otroligt ledsen. Inte för att jag kände honom personligen, utan att jag blev så otroligt ledsen för Elin och resten av hans familj..

Det är så många som är så grymt ledsna över det som har hänt, jag har försökt följa så mkt som möjligt genom tidningar och från folk som vet lite mer om det..

Vet inte riktigt va jag ska säga utan de jag sagt innan..
Många tankar finns hos er..



Över o ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0