Gert Fylking gillar inte Carola..

Och, det gör inte jag heller..
Iaf, han har tydligen sagt i radion att Carola är blåst..
Jaha, vad är grejen ?
Tydligen så riskerar han att få sparken.
MEN KOM IGEN!
För en sån skitgrej !?

Hon verkar ju helt blåst ! Allt hon slänger ur sig..ehm..vettigt ? Något av de?! De e fan knappt..


Och som offentlig person får man tåla lite, se på alla andra.. Varför ska Carola ha ngn jävla särbehandling för ?!

Näe, jag gör som Gert; Carola är blåst !

Iofs så kan jag också tycka ungefär 90% av tiden att Gert är en fjant !

Så, då har jag sagt det med..


Men alla andra som kastar skit.. Se på töntparet Schulman.. Hur fan håller inte dom på.. Blir de världens grej av de.. Fast, dom kanske aldrig har kritiserat Carola ?

Inte för att jag vet och inte för att jag riktigt bryr mig..


här har ni en länk till artikeln..

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article1723905.ab


Över o ut


Kommentarer
Postat av: Anna

Men suck! Säger bara Carola i min röv! Vet vad du tycker om de...

2008-01-30 @ 13:37:15
URL: http://lillfraesarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0