En tråkig dag i mitt tråkiga liv..

Vaknade..
Mamma va snäll och släppte ut Pysen så jag fick sova en timme extra..
Var ute e hundarna..
Tog en ensam promenad runt järnvägspåret..
Såg American Hotrods.. me like..alot ! =)
Tog en promenad me pysen vid järnvägsspåret..inte hela biten då..
Ordnat o donat..

Sett Josie and the pussycats :P

Näe men jag är så grymt uttråkad, händer inte mkt.. Men jag vet inte om ifall de skulle hända ngt om jag skulle ha ngn lust me de ändå... Hmm.. Taskigt läge de där.. men de e iaf skitsamma..

Näe ska väl ner till lillskiten så han kan kissa..totalignorerar mig och få mig irriterad för att till slut gå o lägga oss så jag kan få börja me en minst lika rolig dag imorn..


äh fan..


Över o ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0