Bitterfitta?

Jo.. Så känner jag mig ofta..Som en jävla bitterfitta.. Och jag tycker att jag får lov att skriva så.. Är de ngn som tycker ngt annat så får ni väl skriva i en kommentar lr ngt va ni tycker om mig.. med risk att jag bara blir värre..

Näe men jag är så trött på allt, är så jävla uttråkad.. Vill hitta på typ 100 grejer men jag har ändå ingen lust att göra ngt.. De mesta känns bara jävligt hopplöst just nu.. Jaja.. De e väl så de e antar jag....

Auuuuuuuhh !! Bajs bajs bajs ! Mmm.. Så mkt har jag egentligen att säga nu..


Btw.. Fantastic 4 va vädelös...


Över o ut

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Naa , det lät ju inge kul det där du :/

2008-01-12 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0